Facebook Twitter Pinterest

Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden Rondom Eva

Artikel 1 Algemeen

  1. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten met betrekking  tot bestellingen tussen Rondom Eva en de klant. 
  2. Rondom Eva heeft te allen tijde het recht deze algemene voorwaarden en de inhoud van haar website te wijzigen.
  3. Door het plaatsen van een bestelling verklaart elke klant zich, zonder voorbehoud, akkoord met de algemene leveringsvoorwaarden.

Artikel 2 Prijzen en Aanbiedingen

  1. De bij de artikelen genoemde prijzen zijn in euro's, inclusief BTW. Verzendkosten zijn niet bij de genoemde prijzen inbegrepen.
  2. Rondom Eva is niet aansprakelijk voor de gevolgen van zet-, typ- en/of programmeer of programmafouten in haar website. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
  3. Aanbiedingen zijn slechts geldig zolang de voorraad strekt en gedurende de daarvoor aangegeven looptijd. 

Artikel 3 Betaling

Betaling geschiedt altijd geheel vooraf en is mogelijk op de volgende manieren;
  • iDEAL
  • Creditcard
  • Paypal
  • Vooruitbetaling per bank 
Wanneer de betaling niet binnen 7 dagen is voldaan, zal de bestelling worden geannuleerd.

Artikel 4 Verzendkosten

  1. De verzendkosten binnen Nederland bij een bestelling t.w.v. € 100,00 of hoger zijn gratis  Wanneer de bestelling minder dan € 100,00 bedraagt wordt er € 3,95 verzendkosten in  rekening gebracht. Indien gewenst kan de klant kiezen voor verzending met track & trace; de verzendkosten bedragen in dat geval € 6,75
  2. Voor verzending naar andere Europese landen bedragen de verzendkosten € 5,95 (gratis voor orders boven € 100). Indien wordt gekozen voor zending met track & trace bedragen de verzendkosten € 12,95
  3. Rondom Eva is niet aansprakelijk voor diefstal, verlies of beschadiging van goederen tijdens verzending door PostNL.

Artikel 5 Levering

  1. Rondom Eva besteedt het thuisbezorgen van de bestellingen uit aan PostNL. Wanneer het een verzending van een pakket betreft is deze te volgen middels het track & trace systeem van PostNL.
  2. Rondom Eva doet er alles aan om bestellingen binnen 1 werkdag, na ontvangst van de betaling, te versturen. Dat wil zeggen dat we er naar streven dat de klant binnen 2 werkdagen de bestelling ontvangt
  3. Rondom Eva zal al het mogelijke doen om geaccepteerde bestellingen zo spoedig mogelijk uit te leveren. Indien de levering vertraging oploopt, hetzij door tijdelijk niet in voorraad zijn, hetzij om andere redenen of-indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, zal de klant daarvan bericht ontvangen. De klant heeft in dat geval het recht om de resterende bestelling schriftelijk of mondeling te annuleren.
  4. Rondom Eva heeft na bestelling een uiterste leveringstermijn van 30 dagen, bestellingen waarbij de klant zelf heeft aangegeven deze later te willen ontvangen uitgezonderd. Wanneer de klant de bestelling binnen deze termijn niet heeft ontvangen, kan deze de koop kosteloos ontbinden.

Artikel 6 Annuleren

Het is mogelijk een bestelling te annuleren, indien dit binnen 24 uur gebeurt nadat de bestelling is geplaatst en mits de bestelling nog niet is verstuurd. U kunt deze annulering doorgeven per mail of telefonisch.

Artikel 7 Ruilen en Retourneren

Wanneer een artikel niet aan uw verwachting voldoet dan bestaat de mogelijkheid om het artikel te ruilen of te retourneren. Dit is mede vastgelegd in de wet koop op afstand. Wij benadrukken dat uit oogpunt van hygiëne, badkleding, slips, strings, tanga’s en shortys gepast dienen te worden met ondergoed. Artikelen die zichtbaar zijn gedragen kunnen NIET worden geruild. Voor retourneringen en/of ruilingen gelden de volgende voorwaarden:

a)    De artikelen dienen uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst voor retour aangemeld te worden. Ga hiervoor naar mijn account, selecteer de betreffende bestelling en geef de reden van retour aan.

b)    De goederen dienen in originele staat te zijn, d.w.z. ongedragen, in originele verpakking en in een degelijke verpakking teruggestuurd te worden. Indien de originele verpakking niet meer aanwezig is, zijn wij genoodzaakt om 25% van het aankoopbedrag in te houden.

c)    De voor retour aangemelde artikelen, dienen uiterlijk binnen 10 werkdagen na ontvangst van de bestelling op het bezorgadres aan ons teruggezonden te zijn.  

Het te ruilen / retourneren artikel dient te worden teruggestuurd worden naar 

Rondom Eva

Veenendaalstraat 149

5036 WP Tilburg

Vergeet niet om bij de zending een notitie met je naam, adres en ordernummer bij te sluiten!

De portokosten evenals het verzendrisico voor retourzending zijn voor rekening van de klant. De kosten van onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden in mindering gebracht op de terugbetaling. 

Bij retourneren zal het retour te ontvangen bedrag zo snel mogelijk aan u overgemaakt worden.

Artikel 8 Voorraad

Wij streven ernaar zoveel mogelijk artikelen uit voorraad leverbaar te hebben. Echter door de vele maatvarianten kan het gebeuren dat uw maat niet uit voorraad leverbaar is. Bij het kiezen van de gewenste productvariant wordt zichtbaar of dit uit voorraad leverbaar is. Is dit niet het geval dan wordt de geschatte levertijd weergegeven.

Artikel 9 Klachten, Garantie en Aansprakelijkheid

  1. Rondom Eva doet er alles aan om een perfect product te leveren, een product dat voldoet aan de gebruikelijke eisen en normen en vrij is van gebreken. Het aankoopbewijs dat u ontvangt dient als bewijs met betrekking tot de garantie.
  2. Klacht bij ontvangst van uw bestelling:Wij zijn nooit verplicht om enige vergoeding te betalen voor schade dan wel vervolgschade die ontstaat door het leveren van een verkeerd artikel, dan wel een artikel met een gebrek.
    1. U dient de ontvangen goederen bij ontvangst van uw bestelling te inspecteren en indien er sprake is van gebreken dient u deze onmiddellijk aan ons te melden via info@rondomeva.nl. Wij zullen het probleem dan zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen. Wanneer de geboden oplossing niet naar uw tevredenheid is, kunt u uw bestelling binnen 7 werkdagen na ontvangst, zonder bijkomende kosten, annuleren en retour zenden met inachtneming van hetgeen dat staat omschreven bij artikel 7.
    2. Klacht m.b.t. de kwaliteit van het artikel:
      Wanneer u een klacht heeft over de kwaliteit van een product, willen wij dit graag van u weten. U kunt deze klacht melden via mijn account – mijn tickets. De ontvangst van de klachtmelding zullen wij aan u bevestigen.Het als klacht aangemelde artikel zal veelal naar ons toegezonden dienen te worden ter beoordeling. De retourkosten van een artikel met een klacht komen in eerste instantie voor uw rekening. Deze kosten worden aan u terugbetaald, indien de klacht gegrond wordt verklaard.
      Bij de klachtbeoordeling wordt rekening gehouden met:
      de garantietermijn van de leverancier,
      -deze garantie is alleen van kracht indien het product met zorg behandeld is en wanneer het product, indien van toepassing gewassen is volgens de wasvoorschriften, indien u kiest of gekozen heeft voor een afwijkende methode, zal uw klacht altijd ongegrond worden verklaard. -De garantie vervalt wanneer u zonder overleg heeft getracht het gebrek te herstellen
    3. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met u oplossen.

Artikel 10 Privacy

  1. Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van Rondom Eva. Wij gebruiken uw persoonsgegevens voor het uitvoeren van de overeenkomst en om u op de hoogte te houden van interessant nieuws en aanbiedingen. Indien u geen prijs stelt op dergelijke informatie, laat het per mail weten.
  2. Wij verstrekken geen persoonsgegevens aan derden.
  3. Wanneer u na het lezen van deze voorwaarden vragen, klachten of opmerkingen heeft kunt u contact met ons opnemen via info@rondomeva.nl

 

Reactie

/* shopScript */
Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »